tisdag 30 september 2014

eco fika & läxa




Onsdag på bibblan



Första läxan i första klass





 Sunny, happy, lovely friday :)




Söndagsfika!



måndag 29 september 2014

Kyla, bananshake och leo tights




Burr, förra veckan blev det premiär för vinterjackan på morgonpromenaden…










Jag var extra snabb på gåbandet med mina leo tights :)


Ser ut som denna vecka bjuder på mer sol, härligt!!
<3



tisdag 23 september 2014

Kul Kompishelg




Vi har haft en riktigt mysig & kul helg!
Hannes kompis har sovit över, det har lirats tennis, fotboll, spelats ipad, king, cyklats och åkt kickbike och kollats på film.



& i lördags var det dags för grabbarna att springa Kretsloppet, 2 km!!



supertaggade killar!! :)







Grymt kämpat!



Jag blev riktigt imponerad av deras tid!
Hannes har deltagit 2 år tidigare, men då har sträckan varit 400 m.. 



Helgen har oxå bjudit på Strålande sol, fantastiskt härligt <3







Killarna tog ett avkopplande" skumbad för att avrunda helgen :)







En riktig toppenhelg!



Limited Edition











Jag kör på med indoorwalking, squats & plankan, dax att lägga till något nytt kanske… ;)




Hurry hurry




Time for school!




Tisdag = fotbollsträning för Hannes & långpromenad för Molly & mig, härligt i det underbara väder som vi har just nu!!

onsdag 17 september 2014

Chihuahua-halsband










Både Molly & matte är jättenöjda!


Visst är dom fina, finns att beställa i en massa olika färger. Kolla in Chihuahua-halsband på facebook.

tisdag 16 september 2014

Glugg




Äntligen, framtand två ute.
Det fixade Hannes med ett plastsnöre!

Usch jag gillar inte lösa tänder.. :)



En Ernst med Sandra







Vilken kärleksfull kväll! Hjärtan överallt <3



Sammandrag Hestrafors



Hejja Byttorp!







Goa Grymma grabbar!



Sunday walk








Intresserad av Herbalifes produkter? Hör av er till mig så berättar jag mer..

evasofiepettersson@hotmail.com




torsdag 11 september 2014

Tacomys på skolgatan








och fotbollsträning & en lös tand.. :)





No limit





Borås stad pryds numera av fantastiska målningar!




mys & massa tjejsnack med Sandra <3