Vårvärme




vårjackan fick tyvärr inte vara med så länge.. fram med vinterjacka igen Brrrrrr



Ödmjukhet..




Barn är så ärliga & raka :)

American pancakes & Knattecup




Uppladdning!




















Grymt kämpat Sandared & alla andra lag!!!



Liten mästerkock










Hannes bjöd på egen komponerad middag, Mumsigt!



B-day party!





Ett år äldre & klokare :)




Skål!




















En mycket trevlig födelsedag!
Tack för alla grattishälsningar & uppvaktning <3






fredag 13 mars 2015

Vilken vecka!


som bjudit på så fantastiskt väder, love it <3






.. härliga promenader i solen!


Nu ett glas rött, en påse kinapuffar (röda påsen) & lets dance.. inväntar premiären av Ack Värmland :)
Mysigt avslut på födelsedagen.
I morgon blir det kalas!



Tisdag...





Hos tandläkaren igen, lite nervöst denna gång.
Men nu är den dumma mjölktanden ute.

<3


Måndag..





Raska steg till tandläkaren.


söndag 8 mars 2015

New nails











En mysig helg är snart över & nedräkning mot Fredag den 13e börjar, inte vilken fredag som helst. Its my B-day! :)

 Trevlig kväll <3

God morgon underbara lördag!










Den utlovade värmeböljan lyste med sin frånvaro.. i helgen.
Jag fick ändå lite sommar "feeling, när jag provade fina plagg från Svea.
Verkligen tummen upp för deras vår/sommarkollektion <3







<3




Skoldisco





Andra discot & vinst för andra gången i danstävling, tryckare :)