Algot 6 år




Paketen inslagna, kalasdax för kusin Algot!





Hipp hipp hurra!!!!!! Grattis Algot på födelsedagen.




Paella







Galet gott älskling <3



Sommarfest med jobbet











Vinnarlaget ! (eller hur var det nu…;)




En trevlig kväll med goa kollegor.



måndag 11 maj 2015

Saturday mode..



Mysig em med mamma på stan, shopping, god mat & dryck <3










Så trevligt ställe, Lilla Bro - rekommenderas verkligen!!




















Fotbollslördag..




Solen sken denna tidiga lördagsmorgon, härligt!










Grymt kämpat Byttorp!!




Friday mode








Trevlig helg alla finingar <3










Grillkväll på Regementet













Tack för en toppen mysig kväll <3 <3 <3 



lördag 2 maj 2015

Ny matta..




Molly gillar sin nya matta <3

Valborgsmässoafton





En mysig Valborg önskar vi alla vänner <3



Kalas i Aneby




På väg till "dubbel" kalas i Aneby.

Grattis Pappa i efterskott & Josephine i förskott!!







Hipp hipp hurra!