onsdag 4 januari 2012

Seg i knoppen

Tre dagars utbildning på mitt nya jobb börjar ta ut sin rätt, jag är fruktansvärt trött.. trött i huvudet.
Lite av tröttheten kan kanske bero på att det var ett tag sedan jag var tvungen att gå upp kl 0600 ;)

Men det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort dessa dagar, det är ett kul gäng.

I dag var jag nervös länge innan jag tillslut tog mitt första samtal.. jag var inte så nervös för själva samtalet men det är mycket att tänka på som skall grejas o fixas med och så gäller det att inte glömma nåt eller glömma för mycket ;)

Det känns bra idag, jättebra.. jag trivs redan!



..Kom på att jag glömt visa er min supersnygga nya skinnjacka från MDK
Hittade den förra veckan hos mysiga Greta & Anna.



Nu vill jag lägga undan vinterjackan ;)

till Hannes stora lycka jobbade Knut i butiken denna dag :)


Nu blir det soffan & the voice sverige, ha en mysig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar