one kind of life
tisdag 28 december 2010
Änglar
Varje julafton får jag en ängel av min farmor.
De flesta tar jag bara fram vid jul men några enstaka har jag framme
året runt, årets ängel kommer nog vara en sån..
Visst är den fin :)
Sov gott
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar