one kind of life
söndag 24 april 2011
Havsluft
Idag har vi tillbringat hela dagen vid kusten, en härlig dag på
stranden i åsa med grillning och snäckletande, ett stopp i mysiga
Kungsbacka på väg hem.
En toppendag!
Grattis morfar på 59 årsdagen <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar