one kind of life
onsdag 22 juni 2011
Örhängen
Visst är dom fina mina peace"örhängen.
Jag brukar inte kunna använda "oäkta" örhängen men dessa kunde jag
ha hela dagen utan problem.
Finns på cubus.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar