one kind of life
måndag 6 juni 2011
Vad är väl en bal på slottet..
Då var vi hemma igen efter en härlig vecka på Mallorca.
Det har varit en vecka fylld av firande! Morsdag, bröllop och min brors födelsedag.
Bröllopet var alldeles alldeles underbart, brud & brudgum var fantastiskt vackra <3
<3 störst av allt är kärleken <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar