one kind of life
fredag 15 juli 2011
Design väska
Nu har jag äntligen hittat en ny favvoväska & det bästa av allt det
var ingen dyr "designväska" ;)
H&M hade denna fina väska, 399 SEK fattigare, som hittat eller hur
för visst är den fin..
Jag är i alla fall liite lyckligare :)
Kram till er !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar