one kind of life
onsdag 13 juli 2011
Rosor
I går gick vi en kvällspromenad och Hannes fotade vackra röda rosor,
farmor & jag fick oxå vara med på bild.
Inget strandväder idag heller men vi har det bra ändå :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar