one kind of life
söndag 25 september 2011
Friidrott
Idag var det äntligen dax för knatteskutt igen.. Hannes har
längtat :)
Längdhopp, stöta kula, kasta spjut & stafett var kul att testa på.
Alla barn kämpade på och var superduktiga!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar