one kind of life
tisdag 8 november 2011
En kväll på stan
Förra torsdagen blev det en spontankväll med goa tjejer på Vinci.
Vi hade en supermysig kväll,
god mat & dryck och massa tjejsnack :)
man borde ta sig tid oftare.. Mer "lyx" i vardagen, tack..
Tack girls för en mysig kväll <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar