one kind of life
onsdag 30 november 2011
En sockerbagare
Mjöl och deg i hela köket & en hel del i magen, mest deg då :)
Tjusiga pepparkakor blev det i alla fall, några dekorerades med en väääldigt massa kristyr och silverkulor i kväll...
.. Mums :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar