one kind of life
torsdag 15 december 2011
Hej tomtegubbar
Morgonen började på bästa sätt med mysigt lussefirande på Hannes dagis.
Fina tomtenissar, söta lucior, tärnor, en gullig sockerbagare och stilig stjärngosse, barnen var fantastiskt duktiga!
& fröknarna som övat och övat med alla barn.
Nu ska vi lussefika :)
kram
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar