one kind of life
onsdag 22 februari 2012
Saffran
Jag älskar saffran!
Därför blev jag extra glad när jag denna vecka fick laga, Torsk med saffransgrönsaker & sparris :)
(linas matkasse)
Visst ser det gott ut! ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar