one kind of life
fredag 23 mars 2012
vårfint & grillpremiär
Hannes hjälpte till att ställa ordning utemöblerna
..grillen (som för övrigt har stått ute sen förra sommaren :) invigdes.
Jag var på stan en sväng..
köpte några "ute" blommor & påskägg till kusin Algot som kommer och hälsar på oss i morgon <3
Lovely friday!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar