one kind of life
torsdag 3 maj 2012
En baddare
..eller rättare sagt två Baddare, en blå & en gul, blev resultatet på simskolans avslutning idag.
En lycklig & stolt Hannes åkte hem med en baddare i var hand :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar