one kind of life
torsdag 17 maj 2012
Lilllördag
Köttfärspaj med yoghurtklick (Linas barnkasse) & ett glas rött satt fint i går kväll :)
I dag hoppas vi på mYYcket SoL & inget mer regn.
..kanske vår altan snart blir klar.. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar