one kind of life
tisdag 20 november 2012
Mollan
I morgon är det dags för återbesök på Blå Stjärna i Gbg igen.
Ta bort stygnen, träffa sjukgymnast och röntgen.
Håller tummarna hårt att allt ser bra ut!!!
<3
Gott med ben!
Molly myrslok..
att kissa ett hjärta är kärlek :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar