one kind of life
söndag 21 april 2013
Hjortskav & röding
Fredagsmys..
& lördags mys..
Missade tyvärr att fota den fantastiskt goda rödingen som grillades igår kväll.
Hoppas på många härliga grillkvällar framöver, då blir det favorit i repris.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar