one kind of life
fredag 28 juni 2013
Torsdagskväll
väntar på bussen... (vi lyckades missa två stycken innan vi äntligen kom iväg ;)
Fantastiskt god mat på Vinci!! <3
Plötsligt dök det upp en härlig linslus :)
En mycket mysig torsdagskväll!
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar