one kind of life
fredag 30 augusti 2013
Tattoo
Efter många års funderande, inte bara på hur ont det kommer att göra ;)
utan även på placering & motiv..
så är det nu gjort !
& jag är jättenöjd!
Vad kunde bli bättre än Hannes namn textat av honom själv :)
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar