one kind of life
tisdag 17 september 2013
Hiss eller diss..
lite höstnytt i garderoben.
gulbrun manchesterbyxa, märklig färg men riktigt snygg till marinblått!
dressad" klänning, fint i receptionen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar