one kind of life
lördag 16 november 2013
God morgon sköna lördag!
Numera brukar jag få "sovmorgon" till sjutiden innan Molly talar om för mig att hon vill gå ut.
I dag var en härlig morgon.
Nu frukost, bästa målet på dagen!
God morgon på er <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar