one kind of life
lördag 31 maj 2014
Mys & belöning
morgonmys <3
Jag kör samma metod på mig själv som på Molly, träning - belöning ;)
Herbalife proteinbar jordnöt/choklad, Mums!
Molly tycker att det är lite för varmt för långpromenad… & har inte så bråttom ut :)
Trevlig helg!
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar