one kind of life
onsdag 30 juli 2014
Hundpromenader & indoorwalking
Någon blev väldigt glad att se oss efter 10 dagar på pensionat :)
& vi var minst lika glada över att se våran lilla Molly <3
Löpbandet var också roligt att se igen….
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar