one kind of life
måndag 1 juni 2015
Middag i Göteborg
Redo för middag i Göteborg med "Vem bor här" gänget.
Sååå kul att ses igen <3
En mycket trevlig kväll!!
Hannes & Daniel passade på att besöka Liseberg & vinna lite choklad :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar