one kind of life
onsdag 3 augusti 2011
Bad, krabbfiske & sol
Gårdagen i Åsa var fantastisk med massor av sol, välbehövligt :)
bad för vissa ;) & krabbfiske.
På väg hem stannade vi i Kungsbacka på Tio Pepe och åt god mat, rekomenderas om ni är i Kungsbacka.
morgonfika i Åsa
dagens fångst
smurfar..
Ljuvliga sommar!! <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar