one kind of life
torsdag 4 augusti 2011
Beachtajm
Nu drar vi till havet, lovely <3
Mer sol på tjockerumpa som Hannes säger :)
jag deffar till hösten istället.. (eller hur;)
Själv har han inte de problemen ;)
Kram på er!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar