one kind of life
onsdag 13 juni 2012
Sooool
Äntligen en skymt av blå himmel & sol. Snart kan man kanske t.om gå barbent.. det har inte varit många tillfällen hittills i år.
Hannes & jag behåller jeans & mössa på ett tag till!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar