one kind of life
tisdag 12 juni 2012
Pannkaka på en tisdag
ugnspannkaka med morot & bacon, ska bli spännande att smaka till lunch i morgon..
en blomma från några gullungar :)
snart hämtar vi vår lilla bebis <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar